Podnikatelská etika z hlediska socio-kulturní perspektivy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985955%3A_____%2F04%3A00101277" target="_blank" >RIV/67985955:_____/04:00101277 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Unternehmensethik in sozio-kultureller Perspektive
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag behandelt das Thema der Aufgabe der Unternehmensethik aus sozio-kultureller Perspektive. Dazu werden die Probleme der sozio-kulturellen Relativismus der heutigen Gesellschaft analysiert und die Möglichkeiten wie die Mängel der postmodernen Ethik untersucht. Die postmoderne Ethik ist durch eine Pluralität möglicher Sichtweisen auf ein moralisches Problem geprägt.
Název v anglickém jazyce
Business Ethics in the Socio-Cultural Perspective
Popis výsledku anglicky
The contribution discuses the functions of ethics in the system of business dependence from the socio-cultural perspective. It analyses the problems of the (not only) socio-cultural relativism in the present era and tries to identify the possibilities and deficits of postmodern ethics. The postmodern ethics is characterized by a plurality of possible views of the moral problem.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Racionalita v aplikovaných etikách
ISBN
80-969014-1-9
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
213-220
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Ján Bernát
Místo vydání
Banská Bystrica
Kód UT WoS kapitoly
—