The Culture of Global Citizenship and Global Media
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985955%3A_____%2F11%3A00376339" target="_blank" >RIV/67985955:_____/11:00376339 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Culture of Global Citizenship and Global Media
Popis výsledku v původním jazyce
Learning the culture of global citizenship is conditioned by mediated communication in public space. Global media should be critically approached as the key globalizing actor shaping public spaces of communication.
Název v anglickém jazyce
The Culture of Global Citizenship and Global Media
Popis výsledku anglicky
Learning the culture of global citizenship is conditioned by mediated communication in public space. Global media should be critically approached as the key globalizing actor shaping public spaces of communication.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06013" target="_blank" >LC06013: Centrum globálních studií</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Cultures and/of globalization
ISBN
978-1-4438-3217-5
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
54-63
Počet stran knihy
277
Název nakladatele
Cambridge Scholars
Místo vydání
Newcastle
Kód UT WoS kapitoly
—