Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Second Live in the Czech Republic. Who is the winner and who the loser in the virtual world of new media?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985955%3A_____%2F15%3A00444236" target="_blank" >RIV/67985955:_____/15:00444236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Second Life in Tschechien. Wer ist Gewinner und wer Verlierer in der virtuellen Welt der Neuen Medien?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Das Umfeld der virtuellen Realität ist für die Menschen besonders dank der Möglichkeiten, die ihnen in Zukunft geboten werden können, sehr interessant. Obwohl bisher nur 'per partes' vorgegangen wird, ist es denkbar, dass in einigen Jahren die Möglichkeit bestehen wird, im Rahmen einer virtuellen Realität in einer neuen 'vollkommenen' Welt zu leben. Die virtuelle Welt ist ein Ort, wo man mehr oder weniger reale Empfindungen erleben kann und wo man sein wirkliches zweites Leben kann. Gerade das ist auchdie treffende Bezeichnung der vielleicht populärsten virtuellen Welt überhaupt, Second Life. Wie in der wirklichen Welt -man kann hier gewinnen oder verlieren.

  • Název v anglickém jazyce

    Second Live in the Czech Republic. Who is the winner and who the loser in the virtual world of new media?

  • Popis výsledku anglicky

    Environment of virtual reality is for people very interesting mainly because of its potential possibilities that it may offer in the future. Though at present we proceed only 'per partes', it is not excluded that in a few years it will be possible to live in the virtual reality in the new 'perfect' world. The virtual world is a place where you can experience more or less real feelings and live your real second life. That is also name probably of the most popular virtual world at all - Second Life. As inthe real world - you can win and lose here.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Virtualisierung und Mediatisierung kultureller Räume. Die Neuen Medien - Gewinne - Verluste ? Gefahren. Mit einem Anhang zum 65. Geburtstag von Hans-Ulrich Schilf und einer Beigabe zum 80. Geburtstag von Siegfried Wollgast

  • ISBN

    978-3-86464-077-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    343-348

  • Název nakladatele

    Trafo

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Potsdam

  • Datum konání akce

    22. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku