To honor Klaus Schaller
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985955%3A_____%2F16%3A00467185" target="_blank" >RIV/67985955:_____/16:00467185 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Ad honorem Klaus Schaller
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag beschäftigt sich mit dem Leben und Werk der deutschen Philosophen der Erziehung und Comeniusforscher Klaus Schaller. Die Aufmerksamkeit konzentriert sich zu diesen Themen: Pädagogik der Kommunikation, die ganzheitliche Methode des Comenius, das Programm der universellen Reform der menschlichen Dinge. Der Beitrag behandelt auch Schallers Beziehungen mit Jan Patočka, Dmitrij Tschižewskij und Milada Blekastad.
Název v anglickém jazyce
To honor Klaus Schaller
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the life and work by German philosopher of education and Comenius-scholar Klaus Schaller. Attention is drawn to these issues: pedagogy of communication, Comenius's holistic method, programme of the universal reform of human affairs. Also discussed is Schaller's relation to Jan Patočka, Dmitrij Tschiřewskij and Milada Blekastad.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-08740S" target="_blank" >GA13-08740S: Filosofie Jana Amose Komenského</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Comenius-Jahrbuch
ISSN
0945-313X
e-ISSN
—
Svazek periodika
22/24
Číslo periodika v rámci svazku
2014/2016
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
85-95
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—