Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Re-thinking the university project: Academia’s auto-immune disease and the prospect of a cure‪

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985955%3A_____%2F18%3A00500283" target="_blank" >RIV/67985955:_____/18:00500283 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4000/ress.4684" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4000/ress.4684</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4000/ress.4684" target="_blank" >10.4000/ress.4684</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Re-thinking the university project: Academia’s auto-immune disease and the prospect of a cure‪

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This review essay offers a critical discussion of Ingrid M. Hoofd’s book Higher Education and Technological Acceleration: The Disintegration of University Teaching and Research (2017), providing a reflection of the current state of academia as well as the field of critical university studies. Three topics are particularly discussed in this regard: the notion of university’s “auto-immunity” regarded by Hoofd as the main cause of university’s contemporary pathological transformations, the impact of technological acceleration on academic enterprise, and the very possibility of criticism and radical change within contemporary academia.

  • Název v anglickém jazyce

    Re-thinking the university project: Academia’s auto-immune disease and the prospect of a cure‪

  • Popis výsledku anglicky

    This review essay offers a critical discussion of Ingrid M. Hoofd’s book Higher Education and Technological Acceleration: The Disintegration of University Teaching and Research (2017), providing a reflection of the current state of academia as well as the field of critical university studies. Three topics are particularly discussed in this regard: the notion of university’s “auto-immunity” regarded by Hoofd as the main cause of university’s contemporary pathological transformations, the impact of technological acceleration on academic enterprise, and the very possibility of criticism and radical change within contemporary academia.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50401 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GJ16-18371Y" target="_blank" >GJ16-18371Y: Hledání ztraceného času: Epistemické implikace časového presu v současném českém akademickém prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Revue Europeenne des Sciences Sociales

  • ISSN

    0048-8046

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    56

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CH - Švýcarská konfederace

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    261-274

  • Kód UT WoS článku

    000454105300011

  • EID výsledku v databázi Scopus