Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Polite Persuasion in the Culture of Giving. Influence of Communication Strategies on the Formation of Josef Hlávka's Patronage Style

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985963%3A_____%2F10%3A00351400" target="_blank" >RIV/67985963:_____/10:00351400 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Polite Persuasion in the Culture of Giving. Influence of Communication Strategies on the Formation of Josef Hlávka's Patronage Style

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor is approaching to introduce Josef Hlávka's patronage style in the context of communication strategies. He is analysing the relationship between the patron and client, modest persuasion, lobbying, keeping in touch. Hlávka's correspondence is used inthe context of the culture of giving.

  • Název v anglickém jazyce

    Polite Persuasion in the Culture of Giving. Influence of Communication Strategies on the Formation of Josef Hlávka's Patronage Style

  • Popis výsledku anglicky

    Autor is approaching to introduce Josef Hlávka's patronage style in the context of communication strategies. He is analysing the relationship between the patron and client, modest persuasion, lobbying, keeping in touch. Hlávka's correspondence is used inthe context of the culture of giving.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/IAA800150802" target="_blank" >IAA800150802: Kolektivní a individuální mecenášství a kultura veřejného daru v občanské společnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Collective and Individual Patronage and the Culture of Public Donation in Civil Society in the 19th and 20th Centuries in Central Europe

  • ISBN

    978-80-7286-163-7

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    618

  • Název nakladatele

    Institute of History

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly