Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny frontispisů v bohemikální nenáboženské literatuře 17. století s ohledem na obchodní strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985971%3A_____%2F15%3A00455424" target="_blank" >RIV/67985971:_____/15:00455424 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proměny frontispisů v bohemikální nenáboženské literatuře 17. století s ohledem na obchodní strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na komplexní analýzu frontispisů (specifických knižních ilustrací barokního období umístěných před titulním listem), vyskytujících se v nenáboženských tiscích vytištěných v českých zemích v 17. století, a to zejména s ohledem na marketingové strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců.

  • Název v anglickém jazyce

    The Changes of the Frontispieces in the Bohemical Unreligious Literature of the 17th Century with Regard to Marketing Strategies of the Czech and Moravian Printers, Publishers and Booksellers

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the complex analysis of the frontispieces (specific type of baroque book illustrations placed in front of the title page)found in Bohemical nonreligious literature of the 17th century with special regard to marketing strategies ofthe Czech and Moravian printers, publishers and booksellers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven. Knihy v proměnách času /6./

  • ISBN

    978-80-7394-542-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    37-65

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta, Ústav romanistiky

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    Český Krumlov

  • Datum konání akce

    23. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku