Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak komunikovat vládní krizová opatření? Často je opakovat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985998%3A_____%2F20%3A00531117" target="_blank" >RIV/67985998:_____/20:00531117 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Efektivni_zpusob_komunikace_vladnich_pokynu_COVID19_duben2020_10/files/extfile/IDEA_Efektivni_zpusob_komunikace_vladnich_pokynu_COVID19_duben2020_10.pdf" target="_blank" >https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Efektivni_zpusob_komunikace_vladnich_pokynu_COVID19_duben2020_10/files/extfile/IDEA_Efektivni_zpusob_komunikace_vladnich_pokynu_COVID19_duben2020_10.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak komunikovat vládní krizová opatření? Často je opakovat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zhruba tři týdny po oznámení první nakažené osoby virem covid-19 v České republice, tj. ve dnech 20.–21. března, jsme dotazníkovou formou ověřovali, jak komunikace vládních omezení ovlivňuje ochotu obyvatel se jimi řídit. Prvotní zjištění byla publikována ve studii IDEA anti COVID-19 # 7. Dotazování bylo doplněno o experiment ve formě poskytnutí pěti různých informací ohledně vládních opatření pěti náhodně vybraným skupinám. Tato studie se soustředí na prezentaci výsledků tohoto experimentu.

  • Název v anglickém jazyce

    How should the government’s crisis measures be communicated? Through frequent repetition

  • Popis výsledku anglicky

    About three weeks after the first case of Covid-19 infection in the Czech Republic was confirmed, i.e. on 20th - 21st March, we carried out a survey to find out how the way government measures are communicated affects residents’ willingness to abide by them. Our main findings were published in IDEA anti COVID-19 study # 7. We supplemented our questionnaire with an experiment in which we provided five different pieces of informationnabout the government measures to five randomly selected groups of people. This study focuses on presenting the results of that experiment.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů