Depresivní symptomy, školní výkon a inteligence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081740%3A_____%2F06%3A00048950" target="_blank" >RIV/68081740:_____/06:00048950 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Depressive Symptoms, Academic Achievement, and Intelligence
Popis výsledku v původním jazyce
The study of a community sample aged 9 to 11 years showed that depressive symptoms detected by the Children?s Depression Inventory were associated with grade point average, in boys also with intelligence measured by WISC.
Název v anglickém jazyce
Depressive Symptoms, Academic Achievement, and Intelligence
Popis výsledku anglicky
The study of a community sample aged 9 to 11 years showed that depressive symptoms detected by the Children?s Depression Inventory were associated with grade point average, in boys also with intelligence measured by WISC.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0915" target="_blank" >GA406/05/0915: Školní podvýkonnost v kontextu depresivní symptomatiky u dětí ve věku 9-11 let</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Psychologica
ISSN
0039-3320
e-ISSN
—
Svazek periodika
48
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
57-67
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—