Vztah faktorové struktury Sebeposuzovací škály depresivity pro děti ke školnímu výkonu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081740%3A_____%2F08%3A00097892" target="_blank" >RIV/68081740:_____/08:00097892 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Relationship of Children´Depression Inventory Factor Structure to School Achievement
Popis výsledku v původním jazyce
We analyzed associations between grade point average (GPA) and Children?s Depression Inventory (CDI) factor structure in 587 children aged 9-11 years. Our findings suggest that the CDI contains a factor strongly related to GPA that should be controlled when studying the relationship of the total CDI score to GPA.
Název v anglickém jazyce
Relationship of Children´Depression Inventory Factor Structure to School Achievement
Popis výsledku anglicky
We analyzed associations between grade point average (GPA) and Children?s Depression Inventory (CDI) factor structure in 587 children aged 9-11 years. Our findings suggest that the CDI contains a factor strongly related to GPA that should be controlled when studying the relationship of the total CDI score to GPA.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Psychologica
ISSN
0039-3320
e-ISSN
—
Svazek periodika
50
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
000263317100004
EID výsledku v databázi Scopus
—