Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Agenda setting: pokus o novou interpretaci problému

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F05%3A00000819" target="_blank" >RIV/68378025:_____/05:00000819 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Agenda setting: pokus o novou interpretaci problému

  • Popis výsledku v původním jazyce

    František Kalvas nejprve rekapituloval teorii agenda-setting a historii jejího vzniku. Dále přenesl vlastni teoretickou interpretaci jevu. Tvrdí, že media pokrytím událostí pouze vymezuji pole událostí, které divák zaznamená, toto pole může divák rozšířit způsobem, jaký media sleduje. Důležitost divák volí jiných kriterii. Naznačil, že by to mohla byt osobni zkušenost a zájem o událost. Empirická evidence nedokládá tuto teoretickou interpretaci příliš přesvědčivě.

  • Název v anglickém jazyce

    Agenda setting: an attempt of the new interpretation of the issue

  • Popis výsledku anglicky

    Franišek Kalvas sum up the theory of agenda setting and the history of its origin. Then he presents his own theoretical interpretation of the phenomenon. He claims that media by the covering of events only determinate the field of events that the spectator perceives, and this field can be extended by the way he follows the media. The spectator decides weather the event is important or not according to other criteria. The criteria could be his personal experience and interest. The empirical evidence of this theoretical interpretation is not convincing enough.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    14

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce