Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ovlivňuje mediální pokrytí vnímanou důležitost politických témat? Zlepšené odhady pomocí HLM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F06%3A00039052" target="_blank" >RIV/68378025:_____/06:00039052 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ovlivňuje mediální pokrytí vnímanou důležitost politických témat? Zlepšené odhady pomocí HLM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři upozorňují na nebezpečí, které skrývá zařazení individuálních a kontextových dat do téže analýzy a ukazují chyby při dosavadních metodách řešení tohoto problému. Po té nacházejí ideální řešení problému v aplikaci hierarchických lineárních modelů (HLM).Autoři celou problematiku ilustrují na příkladu vlivu mediální expozice a struktury televizního zpravodajství na individuální volbu důležitých politických témat. Zde potvrzují platnost paměťového modelu v procesu nastolování témat.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of the Media Coverage on the Importance of Political Issues

  • Popis výsledku anglicky

    Authors show danger of the using of individual and contextual variables in one analysis and they show shortcomings of actual methods of handling this problem. They find solution in aplication of hierarchical linear models (HLM).Author ilustrate the wholeproblem on an example of the influence of the media coverage and the structure of television news on the individua preference of the important issues. Authors confirm the memory-basedmodel of agenda-setting process.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    19

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce