Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

"Je to taková moje libůstka..." aneb o prosazování proženských témat v médiích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F06%3A00040968" target="_blank" >RIV/68378025:_____/06:00040968 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    "Je to taková moje libůstka..." aneb o prosazování proženských témat v médiích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text zkoumá roli novinářek v prosazování proženských témat v médiích. Na základě rozhovorů s novinářkami ze soukromých a veřejnoprávních médií se text pokouší postihnout vztah mezi strukturami mediálních organizací a novinářkami jako individuálními aktérkami. Zaměřuje se na to, jak se na výsledné podobě mediálního produktu a prosazování proženských témat do veřejného diskurzu podílejí osobní postoje novinářek, jaký dopad mají na podobu produktu mediální rutiny a organizační faktory a jak pronikání proženských témat do médií ovlivňují vnější aktéři.

  • Název v anglickém jazyce

    ?Such a craze of mine...? or on the promotion of women-oriented

  • Popis výsledku anglicky

    The paper examines the role of female journalists in promoting women-oriented topics in the media. Based on interviews with female journalists from private and public media, the analysis strives to capture the relationships between the structures of media organisations and journalists as individual actors. It concentrates on how the personal attitudes of female journalists become reflected in the final shape of the media product and in promoting women-oriented topics, what impact media routines and organisational factors have on the shape of the product and how the penetration of women-oriented topics in the media is influenced by external actors.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1P05OK459" target="_blank" >1P05OK459: Národní Kontaktní Centurm -ženy a věda</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mnohohlasem. Vyjednávání ženských prostorů po roce 1989

  • ISBN

    80-7330-087-7

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    119-130

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Sociologický ústav AV ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly