Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role nerozhodnutých voličů ve volební kampani. Případová studie: Volby do PS PČR 2006 v České republicea její účinky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F06%3A00055321" target="_blank" >RIV/68378025:_____/06:00055321 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role nerozhodnutých voličů ve volební kampani. Případová studie: Volby do PS PČR 2006 v České republicea její účinky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři určují klíčové zprostředkující proměnné, které ovlivňují dobu volebního rozhodnutí a náchylnost voličů k působení kampaní. Na základě dat z povolebního výzkumu analyzují roli nerozhodnutých voličů ve volební kampani, která předcházela parlamentnímvolbám v roce 2006 v České republice. Tato studie testuje, zda existuje významná souvislost mezi okamžikem volebního rozhodnutí a náchylností voličů nechat se přesvědčit účinky kampaní.

  • Název v anglickém jazyce

    Campaign effects and the role of late deciding voters in the election campaign. Case study: Parliamentary elections 2006 in the Czech republic

  • Popis výsledku anglicky

    In this article, the authors are identifying key mediating variables, which influence time-of-voting decision and the susceptibility for campaign effects. Using Post Election Survey data the authors analyze the role of late deciders in the campaign, which preceded the Parliamentary Elections 2006 in the Czech Republic. This study tests, whether there is a significant interaction effect between time-of-voting decision and susceptibility to campaign persuasion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    III. Kongres českých politologů

  • ISBN

    9788090217607

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    767-790

  • Název nakladatele

    Česká společnost pro politické vědy

  • Místo vydání

    Praha, Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku