Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální postavení a životní styl v české společnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F06%3A00075954" target="_blank" >RIV/68378025:_____/06:00075954 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social Standing and Lifestyle in Czech Society

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The author address two associated issues concerning culture consumption and stratification: hypothesis social classes in the Czech Republic are intensively associated with distinct lifestyles and social sources of cultural omnivorousness. In the introductory part cultural consumption and lifestyle theories along with research agenda related to social stratification are introduced. Using data Market & Media & Lifestyle TGI 2004 (MEDIAN s.r.o.) the autor deals with three dimensions of cultural consumption: highbrow culture tastes/activities, luxury consumption and healthy lifestyle.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Standing and Lifestyle in Czech Society

  • Popis výsledku anglicky

    The author address two associated issues concerning culture consumption and stratification: hypothesis social classes in the Czech Republic are intensively associated with distinct lifestyles and social sources of cultural omnivorousness. In the introductory part cultural consumption and lifestyle theories along with research agenda related to social stratification are introduced. Using data Market & Media & Lifestyle TGI 2004 (MEDIAN s.r.o.) the autor deals with three dimensions of cultural consumption: highbrow culture tastes/activities, luxury consumption and healthy lifestyle.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/KJB700280603" target="_blank" >KJB700280603: Sociální distance ve stratifikačním systému ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-7330-097-4

  • Počet stran knihy

    70

  • Název nakladatele

    Sociologický ústav AV ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy