Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

"Nezapomeňte dávat věci do RIVu": jak souvisí vytváření a vykazování znalostí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F07%3A00083526" target="_blank" >RIV/68378025:_____/07:00083526 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    "Nezapomeňte dávat věci do RIVu": jak souvisí vytváření a vykazování znalostí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na pozadí změn, které probíhají v organizaci a produkci znalosti ve výzkumu a vývoji, si seminář kladl otázku, jak je ustavované doktorské studium a vědecká dráha začínajících vědců. Diskuse změn ve výzkumu a vývoji se zaměřila zejména na ty, které se týkají vysokoškolského studia a přípravy na akademickou dráhu. Na základě prvních průběžných výstupů z projektu Knowledge, Institutions and Gender ? East-West Comparative Study (KNOWING) jsme analyzovali některé aspekty ustavování pozice začínajících vědcůa vědkyň v sociálních a přírodních vědách v kontextu zvyšujících nároků na vykazatelnost výzkumných a vysokoškolských institucí.

  • Název v anglickém jazyce

    "Don?t forget to record things in the Research Results Database": or how creation of knowledge in research is related to accountability

  • Popis výsledku anglicky

    Against the backdrop of changes in the organization and production of knowledge in research and development the seminar examined the issue how PhD studies and early-stage research career are constituted. The discussion of changes in R&D concentrated especially on the changes in the higher education and preparation for an academic career. Based on preliminary results of the project Knowledge, Institutions and Gender ? East-West Comparative Study (KNOWING) we analysed some aspects of the formation of theposition of an early-stage researcher in social and natural sciences in the context of increasing demands on the accountability of research and higher education institutions.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    13

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce