Povaha veřejného mínění a jeho zkoumání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F11%3A00369082" target="_blank" >RIV/68378025:_____/11:00369082 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Povaha veřejného mínění a jeho zkoumání
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se věnuje dvěma podobám veřejného mínění. Jednak základnímu popisu veřejného mínění jako sociálního jevu, zejména jeho historickému vývoji a teoretických přístupů, jednak veřejnému mínění v podobě názorů obyvatel, kde zejména poukazuje na možnosti amožná úskalí jeho empirického zkoumání.
Název v anglickém jazyce
The nature of public opinion and its surveying
Popis výsledku anglicky
The article addresses two modalities of public opinion. Firstly it describes basic character of public opinion as a social phenomenon, especially its historical development and theoretical reflections. Secondly it elaborates the public opinion in terms of attitudes of citizens, where especially possibilities and difficulties of surveys are pointed out.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mezinárodní marketing a informační technologie: Vybrané kapitoly
ISBN
978-80-7357-690-5
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
137-157
Počet stran knihy
196
Název nakladatele
Wolters Kluwer
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—