V9522: Březen 1995 II
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F12%3A00373298" target="_blank" >RIV/68378025:_____/12:00373298 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://nesstar.soc.cas.cz/webview/" target="_blank" >http://nesstar.soc.cas.cz/webview/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
V9522: Březen 1995 II
Popis výsledku v původním jazyce
Kontinuální měsíční výzkum provedl výzkumný tým CVVM Sociologického ústavu AV ČR v rámci pravidelného měsíčního výzkumného projektu. Jsou při něm zjišťovány postoje a názory občanů.
Název v anglickém jazyce
V9522: March 1995 II
Popis výsledku anglicky
The Institute for public opinion research does every month research about Czech society. This research inquiered attitudes and opinions of citizens and was done in March 1995 as the second public opinion research in this month.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1N04192" target="_blank" >1N04192: Implementace mezinárodního dokumentačního standardu DDI a nové technologie pro správu a distribuci dat v Sociologickém datovém archivu</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Sociologický ústav AV ČR, v.v.i
Verze
1.
Identifikační číslo nosiče
—