Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Female Employment, Population Policy and Childcare: Early Childhood Education in Post-1945 Czech Society

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F15%3A00444534" target="_blank" >RIV/68378025:_____/15:00444534 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Frauenerwerbsarbeit, Familienpolitik und Kinderbetreuung. Frühkindliche Betreuung und Bildung in der tschechischen Gesellschaft nach 1945

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In diesem Artikel habe ich erörtert, dass es vier kritische Knotenpunkte gab, die den spezifischen Weg von Kinderbetreuung und Vorschulerziehung in der Tschechischen Republik institutionalisierten. Ihre vier kritische Knotenpunkte führten zu Institutionalisierung einer spezifischen Teilung von den eine ?angemessene Vorschulerziehung betreffenden Regelungen und Konzepten. Die bereits etablierte Richtung der Kinderbetreuungspolitik und der Politik von Vorschulerziehung setzt jedoch der Entwicklung von neuen Politiken klare Grenzen.

  • Název v anglickém jazyce

    Female Employment, Population Policy and Childcare: Early Childhood Education in Post-1945 Czech Society

  • Popis výsledku anglicky

    In this article I have argued that there were four critical junctures that institutionalized a specific path of early childhood education and care (ECEC) in the Czech Republic. Its four critical junctures led to the institutionalization of a specific division of rules and concepts regarding "adequate" ECEC. The already established path of childcare and pre-school education policy places clear limits on the development of new policies.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP404%2F10%2F0021" target="_blank" >GAP404/10/0021: Proměny forem a uspořádání partnerského a rodinného života z hlediska konceptu životních drah</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Halbtags oder Ganztags? Zeitpolitiken von Kinderbetreuung und Schule nach 1945

  • ISBN

    978-3-7799-2974-1

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    465-490

  • Počet stran knihy

    514

  • Název nakladatele

    Beltz Juventa

  • Místo vydání

    Weinheim

  • Kód UT WoS kapitoly