Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018 – září
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F20%3A00539211" target="_blank" >RIV/68378025:_____/20:00539211 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://nesstar.soc.cas.cz/webview/" target="_blank" >http://nesstar.soc.cas.cz/webview/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018 – září
Popis výsledku v původním jazyce
Šetření bylo zaměřeno na vnímání sexistické reklamy českou veřejností . Tyto otázky byly součástí pravidelného výzkumu CVVM Naše společnost září 2018. Otázky si zadalo Nezávislé sociálně ekologické hnutí (Nesehnutí).
Název v anglickém jazyce
Perception of sexist advertising by the Czech public 2018
Popis výsledku anglicky
The survey focused on perception of sexist advertising by the Czech public . These questions were part of the regular research of CVVM Our Society September 2018. The questions were asked by Independent Social Ecological Movement (Nesehnutí).
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
—
OECD FORD obor
50401 - Sociology
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LM2018135" target="_blank" >LM2018135: Český sociálněvědní datový archiv</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—