Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rodina, škola, knihovna. Náš vztah ke čtení a co ho ovlivňuje (2018)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378068%3A_____%2F19%3A00517278" target="_blank" >RIV/68378068:_____/19:00517278 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rodina, škola, knihovna. Náš vztah ke čtení a co ho ovlivňuje (2018)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha využívá statistické údaje z výzkumu, která vedl Ústav pro českou literaturu AV ČR a Národní knihovna ČR (2018). Výzkum se týkal především čtenářské socializace.

  • Název v anglickém jazyce

    Family, School, Library. Our Attitude to Reading and What Affects It (2018)

  • Popis výsledku anglicky

    This book draws on statistical data acquired through a survey conducted by both the Institute for Czech Literature of the Czech Academy of Sciendec, and the National Library of the Czech Republic (2018). The 2018 survey focused in particular on reading socialization.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60206 - Specific literatures

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7577-994-6

  • Počet stran knihy

    180

  • Název nakladatele

    Host

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy