Rodina, škola, knihovna. Náš vztah ke čtení a co ho ovlivňuje (2018)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378068%3A_____%2F19%3A00517278" target="_blank" >RIV/68378068:_____/19:00517278 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rodina, škola, knihovna. Náš vztah ke čtení a co ho ovlivňuje (2018)
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha využívá statistické údaje z výzkumu, která vedl Ústav pro českou literaturu AV ČR a Národní knihovna ČR (2018). Výzkum se týkal především čtenářské socializace.
Název v anglickém jazyce
Family, School, Library. Our Attitude to Reading and What Affects It (2018)
Popis výsledku anglicky
This book draws on statistical data acquired through a survey conducted by both the Institute for Czech Literature of the Czech Academy of Sciendec, and the National Library of the Czech Republic (2018). The 2018 survey focused in particular on reading socialization.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
60206 - Specific literatures
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7577-994-6
Počet stran knihy
180
Název nakladatele
Host
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—