Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vančura, Vladislav. Učitel a žák. Scénická báseň

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378068%3A_____%2F19%3A00522890" target="_blank" >RIV/68378068:_____/19:00522890 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/142258" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/142258</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vančura, Vladislav. Učitel a žák. Scénická báseň

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek o scénické básni Učitel a žák od českého spisovatele Vladislava Vančury.

  • Název v anglickém jazyce

    Vančura, Vladislav. Teacher and pupil. Scenic poem

  • Popis výsledku anglicky

    The article about a scenic poem Teacher and pupil by czech writer Vladislav Vančura.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60206 - Specific literatures

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Theatralia : revue současného myšlení o divadelní kultuře

  • ISSN

    1803-845X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1 - Supplementum

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    52-58

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus