Kulturní specifičnost a rozvoj žánrů české a ruské reklamy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F03%3A00108923" target="_blank" >RIV/68378092:_____/03:00108923 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Kul'turnaja specifičnost' i žanrovoje razvitije češskoj i russkoj reklamy
Popis výsledku v původním jazyce
Fol'klor, interkul'turnyje alluzii i metajazyk v reklame.
Název v anglickém jazyce
Cultural specificity and genre development of Czech and Russion advertising
Popis výsledku anglicky
Folklore, intercultural allusion and metalanguage in advertising.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GV405%2F96%2FK096" target="_blank" >GV405/96/K096: Dialog ve světě lidí a strojů</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Wiener Slawistischer Almanach
ISSN
0258-6819
e-ISSN
—
Svazek periodika
52
Číslo periodika v rámci svazku
-
Stát vydavatele periodika
AT - Rakouská republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
37-54
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—