Mediální rozhovor jako žánr veřejného projevu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F03%3A38030064" target="_blank" >RIV/68378092:_____/03:38030064 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mediální rozhovor jako žánr veřejného projevu.
Popis výsledku v původním jazyce
Metody analýzy mediálního diskursu v současné lingvistice. Analýza českých televizních debat.
Název v anglickém jazyce
Media interviews as a genre of public oral discourse.
Popis výsledku anglicky
Media discourse in contemporary linguistics: methods of analysis. Analysis of Czech TV debates.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/KSK9056118" target="_blank" >KSK9056118: Kulturní přínos českých zemí v oblasti jazyka, umění a filozofie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Jazyk, média, politika.
ISBN
80-200-1034-3
Počet stran výsledku
36
Strana od-do
80-115
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Academia
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—