Přesvědčování, argumentace a manipulace ve službách obchodování
Popis výsledku
K rétorice podomních obchodníků (dealerů); verbální i neverbální persvazivní prostředky užívané při jejich argumentaci, manipulační strategie.
Klíčová slova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přesvědčování, argumentace a manipulace ve službách obchodování
Popis výsledku v původním jazyce
K rétorice podomních obchodníků (dealerů); verbální i neverbální persvazivní prostředky užívané při jejich argumentaci, manipulační strategie.
Název v anglickém jazyce
Persuasion, argumentation, and manipulation in business (sale)
Popis výsledku anglicky
On specific rhetoric of contemporary dealers, verbal and nonverbal persuasive means they use, their manipulative strategies.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Oratio et ratio.Sborník k životnímu jubileu Jiřího Krause
ISBN
80-86496-23-6
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
347
Název nakladatele
Ústav pro jazyk český
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—
Základní informace
Druh výsledku
C - Kapitola v odborné knize
CEP
AI - Jazykověda
Rok uplatnění
2005