Internacionalizace, kolokvializace, vliv reklamy (proměny češtiny v aktuálních komunikačních situacích)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F06%3A00082892" target="_blank" >RIV/68378092:_____/06:00082892 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Internacionalizacija, kollokvializacija, vlijanije reklamy (češskij jazyk i jego ipostasi v aktual'nych kommunikativnych situacijach)
Popis výsledku v původním jazyce
Rozbor jazyka českých časopisů pro ženy, elektronická komunikace mládeže, atp.
Název v anglickém jazyce
Internationalization, colloquialization, impact of advertising (changes of Czech in current communicative situations)
Popis výsledku anglicky
Analyses of the language in Czech woman magazines, electronical communication written by young Czech people, etc.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/IAA9061303" target="_blank" >IAA9061303: Rod v jazyce a komunikaci: specifika češtiny</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Globalizacija - etnizacija. Etnokul'turnyje i etnojazykovyje processy 1
ISBN
5-02-035613-1
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
396-417
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Nauka
Místo vydání
Moskva
Kód UT WoS kapitoly
—