Interpunkce ve výuce na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F13%3A00426417" target="_blank" >RIV/68378092:_____/13:00426417 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interpunkce ve výuce na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá problematikou psaní čárky v souvětí, jejím didaktickým zpracováním a výukou na českých školách. V článku je uvedeno postavení učiva v kurikulu ZŠ a očekávané výstupy žáků podle RVP. Věnuje se didaktickému zpracování tématu v dostupných příručkách, odborných publikacích a článcích. Informace jsou doplněny o srovnání s postavením učiva a metodami výuky na německých školách. Závěrem je navržena didaktická situace k dílčí otázce problematiky psaní čárky v souvětí na základní škole.
Název v anglickém jazyce
Punctuation in teaching at elementary school
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with the issue of writing commas in the sentence, its didactic processing and teaching at Czech schools. The article stated position of the curriculum in the elementary school curriculum and expected outcomes of students by FEP (Framework Educational Programme). It is engaged in didactic processing of the subject in the available manuals, specialized publications and articles. The information is supplemented by a comparison with the position of the curriculum and methods of teaching at German schools. Finally, the didactic situation for partial reference to the issue of writing commas in sentences at elementary school is proposed.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
76-83
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—