Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interpunkce ve výuce na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F13%3A00426417" target="_blank" >RIV/68378092:_____/13:00426417 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interpunkce ve výuce na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá problematikou psaní čárky v souvětí, jejím didaktickým zpracováním a výukou na českých školách. V článku je uvedeno postavení učiva v kurikulu ZŠ a očekávané výstupy žáků podle RVP. Věnuje se didaktickému zpracování tématu v dostupných příručkách, odborných publikacích a článcích. Informace jsou doplněny o srovnání s postavením učiva a metodami výuky na německých školách. Závěrem je navržena didaktická situace k dílčí otázce problematiky psaní čárky v souvětí na základní škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Punctuation in teaching at elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the issue of writing commas in the sentence, its didactic processing and teaching at Czech schools. The article stated position of the curriculum in the elementary school curriculum and expected outcomes of students by FEP (Framework Educational Programme). It is engaged in didactic processing of the subject in the available manuals, specialized publications and articles. The information is supplemented by a comparison with the position of the curriculum and methods of teaching at German schools. Finally, the didactic situation for partial reference to the issue of writing commas in sentences at elementary school is proposed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    76-83

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus