Dynamic increments in bridges subjected to high speed trains.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378297%3A_____%2F02%3A14023003" target="_blank" >RIV/68378297:_____/02:14023003 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Dynamic increments in bridges subjected to high speed trains.
Popis výsledku v původním jazyce
A simple theoretical model of a bridge presented thedeformation-time histories of a beam subjected to a rowof moving forces. Their maximum values were summarized andprovided the empirical formulas for the design of bridgeson high speed lines.
Název v anglickém jazyce
Dynamic increments in bridges subjected to high speed trains.
Popis výsledku anglicky
A simple theoretical model of a bridge presented thedeformation-time histories of a beam subjected to a rowof moving forces. Their maximum values were summarized andprovided the empirical formulas for the design of bridgeson high speed lines.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7100-992-X
Počet stran knihy
204
Název nakladatele
Universitz publisher EDIS Žilina
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS knihy
—