Kmitání mostů pod vysokorychlostními vlaky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378297%3A_____%2F04%3A00106101" target="_blank" >RIV/68378297:_____/04:00106101 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kmitání mostů pod vysokorychlostními vlaky
Popis výsledku v původním jazyce
Teoretický model vysvětluje dynamické chování železničních mostů zatížených vysokorychlostními vlaky. Metoda integrálních transformací parciální diferenciální rovnice dá průhyby, napětí a svislá zrychlení nosníku v uzavřeném tvaru. Numerická studie poskytuje přehled o vlivu jednotlivých parametrů.
Název v anglickém jazyce
Vibratin of bridges under high speed trains
Popis výsledku anglicky
The theoretical model explains the dynamic behaviour of railway bridges subjected to high speed trains. The method of integral transformations gives the deflections, stresses and vertical accelerations of the beam in a compact form. The numerical study presents a survey on the effect of several parameters.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Engineering Mechanics 2004
ISBN
80-85918-88-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ústav termodynamiky AV ČR
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Svratka
Datum konání akce
10. 5. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—