Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Damage detection using a cogwheel load - numerical case study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378297%3A_____%2F20%3A00539615" target="_blank" >RIV/68378297:_____/20:00539615 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.21495/5896-3-074" target="_blank" >https://doi.org/10.21495/5896-3-074</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21495/5896-3-074" target="_blank" >10.21495/5896-3-074</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Damage detection using a cogwheel load - numerical case study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A moving impulse load generated by a heavy cogwheel (CW) can be used as a testing excitation for bridges. This proposed type of dynamic load acts along the entire driving path, its intensity is adjustable, and it can be very efficient in the case of resonance. However, higher harmonic components are an inevitable effect of this type of loading, complicating the vibration analysis. The present study investigates suitable procedures to detect and locate damage in structures using a cogwheel load and only one or a few transducers mounted on the bridge. This arrangement seems to be sensitive to early damage indication. Damage localization is also possible, but further research will be required to increase its credibility.

  • Název v anglickém jazyce

    Damage detection using a cogwheel load - numerical case study

  • Popis výsledku anglicky

    A moving impulse load generated by a heavy cogwheel (CW) can be used as a testing excitation for bridges. This proposed type of dynamic load acts along the entire driving path, its intensity is adjustable, and it can be very efficient in the case of resonance. However, higher harmonic components are an inevitable effect of this type of loading, complicating the vibration analysis. The present study investigates suitable procedures to detect and locate damage in structures using a cogwheel load and only one or a few transducers mounted on the bridge. This arrangement seems to be sensitive to early damage indication. Damage localization is also possible, but further research will be required to increase its credibility.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GC17-26353J" target="_blank" >GC17-26353J: Teoretické prediktivní modely interakce proměnného a pohyblivého zatížení využitelné v monitoringu mostních konstrukcí</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Engineering mechanics 2020. 26th International conference. Book of full texts

  • ISBN

    978-80-214-5896-3

  • ISSN

    1805-8248

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    74-77

  • Název nakladatele

    Brno University od Technology

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    24. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000667956100011