Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modální analýza lávky pro pěší přes dálnici D5 u Černic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F05%3A01108859" target="_blank" >RIV/68407700:21110/05:01108859 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modal Analysis of the Footbridge across the Highway D5 near Černice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An experimental modal analysis was carried out on a new footbridge across the highway D5 near Cernice, which was designed by PONTEX Ltd. The main aim of this analysis was to estimate characteristics of natural vibration of the investigated bridge structure to verify the dynamic design and to use modal parameters for the possible design of the tuned mass absorber. During experimental modal analysis nine natural frequencies were evaluated within the frequency range 0.5 - 10.0 Hz. Natural modes and dampingwere evaluated only for frequencies of natural vibration of a horizontal bearing structure. Experimentally estimated natural frequencies and mode shapes were compared with frequencies and mode shapes computed in the dynamic design of the footbridge.

  • Název v anglickém jazyce

    Modal Analysis of the Footbridge across the Highway D5 near Černice

  • Popis výsledku anglicky

    An experimental modal analysis was carried out on a new footbridge across the highway D5 near Cernice, which was designed by PONTEX Ltd. The main aim of this analysis was to estimate characteristics of natural vibration of the investigated bridge structure to verify the dynamic design and to use modal parameters for the possible design of the tuned mass absorber. During experimental modal analysis nine natural frequencies were evaluated within the frequency range 0.5 - 10.0 Hz. Natural modes and dampingwere evaluated only for frequencies of natural vibration of a horizontal bearing structure. Experimentally estimated natural frequencies and mode shapes were compared with frequencies and mode shapes computed in the dynamic design of the footbridge.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 3rd International Conference on Dynamics of Civil Engineering and Transport Structures and Wind Engineering

  • ISBN

    80-8070-382-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    310-313

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Vrátná - Nízké Tatry

  • Datum konání akce

    23. 5. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku