Problematika udržitelného rozvoje ve vzdělávání stavebních inženýrů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F05%3A01112462" target="_blank" >RIV/68407700:21110/05:01112462 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika udržitelného rozvoje ve vzdělávání stavebních inženýrů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřený na znalosti sociálních aspektů udržitelného rozvoje ve vzdělávání stavebních inženýrů na základě Boloňského procesu. Znalost je důležitá nejen pro studenty, ale také pro absolventy v rámci celoživotního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
The Problematics of the Sustainable Development in the Knowledge for Civil Engineers.
Popis výsledku anglicky
The study is concentrated to the knowledge for Civil Engineers of the social aspects of sustainable development in strategies for civil engineering education based on the Bologna Process. The knowledge is very important at the beginning of 21 st. centuryfor students, graduates and Life - Long Learning in Civil Engineering.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Člověk, stavby a jejich vzájemné působení
ISBN
80-01-03355-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
61-65
Název nakladatele
ČVUT, FS, katedra společenských věd
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
17. 3. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—