Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza modelu HDM-4

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F06%3A01122042" target="_blank" >RIV/68407700:21110/06:01122042 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza modelu HDM-4

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metoda HDM-4 je obecně uznávaná významnými grantovými organizacemi a vládami mnoha států a stala se fakticky jedním z hlavních nástrojů rozhodování v oblasti financování silniční infrastruktury. V ČR byla implementována pod názvem CSHS (Český systém hodnocení silnic) kalibrací modelu na české podmínky, kterou provedla firma Mott MacDonald v roce 2004. CSHS bohužel využívá jen poměrně omezenou část širokého spektra možností, které model HDM-4 nabízí. Bylo by velmi účelné se zaměřit na ostatní druhy analýz, které jsou programem HDM-4 podporovány. Dle vymezení a struktury vlastního modelu je možné při aplikaci HDM-4 provádět analýzy projektů ve čtyřech úrovních.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of HDM-4 System

  • Popis výsledku anglicky

    The Highway Development and Management (HDM-4) system is commercially offered to road network managers within the PIARC (World Road Association). The HDM-4 method is generally acknowledged by important grant organisations and governments of many countries and, in fact, it has become one of the main instruments of decision making in the road infrastructure financing area. HDM-4 has been developed since 1993 at the University of Birmingham in co-operation with the World Bank, the Asian Development Bank, the UK Department for International Development, the Swedish National Road Administration, the Finnish National Road Administration, Inter-American Federation of Cement Producers and other organisations. At the moment is available HDM-4 version 2.0. The model calibration for the Czech conditions was, following several extensions of the deadline, presented by Mott MacDonald in the spring of 2004.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0579" target="_blank" >1M0579: Centrum integrovaného navrhování progresivních stavebních konstrukcí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Fourth International Scientic Conference "Challenges in Transport and Communication"

  • ISBN

    80-7194-880-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    239-244

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    14. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku