Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimalizace rozložení předpínaci výztuže za účelem zamezení nadměrných průhybů předpjatých betonových mostů velkých rozpětí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F07%3A01129739" target="_blank" >RIV/68407700:21110/07:01129739 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimization of Tendon Layout to avoid Excessive Deflections of Long-span Prestressed Concrete Bridges

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The prestressed box girder bridges typically exhibit only a portion of deflections during the first period and then continue to deflect. It may be summarized that the excessive and with time increasing deflections of long-span prestressed bridges are caused by a combination of several simultaneously acting factors. The research on this problem is extremely important, not only to avoid excessive deflections resulting in long-term serviceability impairments. It also should be noted that a wrong predictionof the development of deflections means that also prediction of the distribution of internal forces, particularly in bridges changing the structural systems, can be quite far from reality.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization of Tendon Layout to avoid Excessive Deflections of Long-span Prestressed Concrete Bridges

  • Popis výsledku anglicky

    The prestressed box girder bridges typically exhibit only a portion of deflections during the first period and then continue to deflect. It may be summarized that the excessive and with time increasing deflections of long-span prestressed bridges are caused by a combination of several simultaneously acting factors. The research on this problem is extremely important, not only to avoid excessive deflections resulting in long-term serviceability impairments. It also should be noted that a wrong predictionof the development of deflections means that also prediction of the distribution of internal forces, particularly in bridges changing the structural systems, can be quite far from reality.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Concrete Engineering International

  • ISSN

    1460-5856

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    30-33

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus