Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Srovnávací měření modulů přetvárnosti podle metodiky ČD a DB - informace o grantu MD ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F07%3A01129848" target="_blank" >RIV/68407700:21110/07:01129848 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Srovnávací měření modulů přetvárnosti podle metodiky ČD a DB - informace o grantu MD ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá výsledky srovnávacích měření modulů přetvárnosti podle metodiky ČD a DB na konstrukčních vrstvách modelových konstrukcí pražcového podloží ve zkušebním boxu. Dále se zabývá výsledky srovnávacích měření modulů přetvárnosti na písku a na zemině. Vypočtením korelačních součinitelů byly zjištěny korelační vztahy mezi statickými moduly přetvárnosti podle metodiky ČD a metodiky DB. Z provedených měření vyplynulo, že zjištěné moduly přetvárnosti podle jednotlivých metodik nelze navzájem zaměňovat, což má zásadní význam pro projektování železničního tělesa u ČD.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparative Measurements of Moduli of Deformation in Accordance with Czech and German Methodologies - Results of Grant Project of Ministry of Transport

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the results of comparative measurements of moduli of deformation in accordance with Czech and German methodologies. Measurements were carried out on subbalast layers of track bed model in the experimental box and also on sand and soil in-situ. Correlations between the static modulus of deformation specified in accordance with the Czech and German methodologies were determined. The results of measurements show that the values of the moduli of deformation established in accordance with the Czech methodology cannot be substituted for the moduli of deformation established in accordance with the German methodology. This fact has crucial importance for substructure design by the Czech Railways.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1F52H%2F052%2F130" target="_blank" >1F52H/052/130: Metodika přechodnostních parametrů pro konstrukci železničního spodku u tratí konvenčního transevropského systému</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vědeckotechnický sborník ČD

  • ISSN

    1214-9047

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    23

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    131-141

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus