Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití neúplných dat pro odhady kritických odstupů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F08%3A01154966" target="_blank" >RIV/68407700:21110/08:01154966 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití neúplných dat pro odhady kritických odstupů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Spolehlivé odhady kritických odstupů tvoří základ výpočtu kapacity neřízené, okružní, jakož i spirálové křižovatky. Metoda, v současné době nejčastěji využívaná, je založena na myšlence maximální věrohodnosti. Pro aplikaci této metody jsou nezbytná data- maximální odmítnuté a přijaté odstupy pro náhodný výběr řidičů v podřadném proudu. Pro některé křižovatky je však závažným problémem nedostatek takových dat. V tomto příspěvku je navržena a analyzována metoda doplňování případných chybějících dat pomocí náhodného generování. Výsledky jsou porovnány se standardními metodami.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of Incomplete Data for Critical Gap Estimating

  • Popis výsledku anglicky

    Reliable estimates of critical gaps form an essential basis for the calculation of capacity of uncontrolled intersections, traffic circles, as well as spiral intersections. The most present-day method is based on the maximum-likelihood approach. Data onmaximum rejected and accepted time gaps for randomly sampled drivers in the minor stream are necessary. Lack of sufficient amount of these data seems to be a serious problem for some intersections. Method based on random generation of missing data valueswas suggested and analyzed. The results were compared with standard methods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Udržitelná výstavba 4

  • ISBN

    978-80-01-04250-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    ČVUT, Fakulta stavební

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 12. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku