Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Snižování pracovních teplot v technologiích asfaltových vozovek, možná řešení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F09%3A00159072" target="_blank" >RIV/68407700:21110/09:00159072 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/75095360:_____/09:#0000036

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Snižování pracovních teplot v technologiích asfaltových vozovek, možná řešení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Energetická náročnost je jedním z hlavních parametrů v silničním stavitelství. S ní souvisí objemy množství uvolňovaných emisí skleníkových plynů. K snižování spotřeby energie a k snižování výrobních a pracovních teplot v technologiích asfaltových vozovek vede několik cest. Zásadní podmínkou při snižování energetické náročnosti je zachování funkčních, mechanicko-fyzikálních vlastností směsí resp. konstrukčních vrstev na úrovni klasických horkých technologiích. Příspěvek se zabývá problematikou snižováníteplot s důrazem na využití nízkoviskózních přísad

  • Název v anglickém jazyce

    Processing Temperature Decrease in Asphalt Pavement Technologies, Possible Solutions

  • Popis výsledku anglicky

    Energy consumption is one of the most relevant parameters in road construction, with volumes of emitted greenhouse gases closely related. There are several possibilities and solutions how to reduce the energy demand and processing temperatures. One of the primary requirements of energy consumption decrease is to retain performance related, mechanical and physical properties of asphalt mixes or structural pavement layers as with traditional hot asphalt technologies. This paper deals with issue of processing temperature decrease with emphasis on usage of additives with viscosity reducing effect.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F09%2F0335" target="_blank" >GA103/09/0335: Reologie a experimentální vymezení funkčních charakteristik nízkoteplotních asfaltových směsí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník odborné konference se zahraniční účastí Pozemní komunikace 2009

  • ISBN

    978-80-01-04369-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Katedra silničních staveb, Fakulta stavební, ČVUT v Praze

  • Místo vydání

    Praha 6 - Dejvice

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 6. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku