Současný stav nejdelších nejdelších světových železničních tunelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F09%3A00163458" target="_blank" >RIV/68407700:21110/09:00163458 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současný stav nejdelších nejdelších světových železničních tunelů
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním cílem článku j e podat přehled základních dat dlouhých železničních tunelů ve světě a porovnat jejich parametry z navrhovaným železničním tunelem Praha - Beroun.
Název v anglickém jazyce
Contemporary State of the World Long Railway Tunnels
Popis výsledku anglicky
The main purpose of a presented paper is to summary basic features of long railway tunnels and to compare proposed parameters of the tunnel Prague - Beroun to similar structures. The decisions about tunnel concept, tunnel diameter, and distance of emer-gency exits have to be done in early stages of the design process.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
BETON-technologie, konstrukce, sanace
ISSN
1213-3116
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—