Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových "Y" pražcích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F10%3A00168150" target="_blank" >RIV/68407700:21110/10:00168150 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových "Y" pražcích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o zkouškách odporu proti podélnému posunutí a pootočení kolejnice v upevnění S15. Měření probíhala v rámci projektu Ministerstva dopravy ČR číslo 1F82A/050/910 "Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě".Zkoušky byly provedeny na soustavě železničního svršku, která se sestávala z kolejnice S49, upevnění S15 a ocelového Y pražce. Měření odporu proti podélnému posunutí proběhla v několika variantách - kolejnice v jednom resp. ve dvou uzlech upevnění a různé hodnoty upínacích momentů upevnění. Měření odporu proti pootočení se uskutečnila pro různé hodnoty upínacích momentů upevnění, ale pouze s kolejnicí upevněnou v jednom uzlu. Všechny zkoušky byly digitálně zaznamenávany a vyhodnoceny. Naměřené hodnoty odporů budou použity do výpočtu stability bezstykové koleje ve zkušebním úseku na trati Liberec - Tanvald, který byl v rámci projektu zřízen. V konstrukci železničního svršku jsou použity ocelové Y pražce s upevnění

  • Název v anglickém jazyce

    The Laboratory Tests Results of Properties of The Fastening Used On 'Y' Steel Sleepers

  • Popis výsledku anglicky

    This report deals with laboratory tests made within the Ministry of transport's project number 1F82A/050/910 "Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě". The tests were arranged in order to find out the longitudinal displacement resistant and the rotation resistant of a rail in a fastening. As a specimen were used a section of rail S49 and two types of Y steel sleepers made by ThyssenKrupp company with fastening S15. The report describes both tests' processes, shows the results in tables and graphs in dependence on a type of sleeper and fastening moment of force. Conclusions from the tests results are noticed there, too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1F82A%2F050%2F910" target="_blank" >1F82A/050/910: Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Juniorstav 2010 - 12. Odborná konference doktorského studia

  • ISBN

    978-80-214-4042-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    24. 2. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku