Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00187976" target="_blank" >RIV/68407700:21110/11:00187976 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://k154.fsv.cvut.cz/~urban/PhotOrient/photOrient.html" target="_blank" >http://k154.fsv.cvut.cz/~urban/PhotOrient/photOrient.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PhotOrient

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Program PhotOrient 1.0 je vytvořen ve vývojovém prostředí RAD Studio 2010, v programovacím jazyce object pascal. Slouží k výpočtům přibližných hodnot vnější orientace kamery z minimálního počtu vlícovacích bodů. V programu jsou implementovány tři výpočetní metody. Voxelová metoda je založena na rozdělení pracovního prostoru do jednotlivých krychlí. Následným zmenšováním těchto krychlí je pak dosaženo příslušné polohy vstupní pupily. Na tento výpočet stačí pouze tři vlícovací body a výsledkem metody jsoucelkem 4 řešení (2 v dané polorovině). Genetická metoda je založena na využití genetického algoritmu, kdy je poloha vstupní pupily odhadována z náhodného vektoru. Pro tuto metodu je nutné znát 4 vlícovací body a výsledkem jsou dvě řešení (1 v dané polorovině). Poslední metodou je vyrovnání pětistěnu tvořeného vstupní pupilou a čtyřmi vlícovacími body metodou nejmenších čtverců. Je teda nutné znát 4 vlícovací body a výsledkem jsou obecně dvě řešení (1 v dané polorovině). Ovšem pro tuto m

  • Název v anglickém jazyce

    PhotOrient

  • Popis výsledku anglicky

    The program PhotOrient 1.0 is created in a development environment RAD Studio 2010 programming language Object Pascal. Used to calculate approximate values ??of the camera outer orientation of the minimum number of points. The program implemented three computational methods. Voxel method is based on the distribution of workspace into individual cubes. Subsequent shrinkage of these cubes is then achieved the position of the entrance pupil. In this calculation, just three points and methods are the resultof a total of 4 solutions (2 in the half-plane). Genetic method is based on the use of genetic algorithm, where the entrance pupil position is estimated from a random vector. For this method it is necessary to know the 4 points, resulting in two solutions (1 in the half-plane). The last method is to compensate pětistěnu formed the entrance pupil and the four points method of least squares. It is thus necessary to know vlícovací 4 points and results are generally two solutions (1 in the

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Orientation

  • Technické parametry

    vnější orientace kamery

  • Ekonomické parametry

    nejsou stanoveny

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    ČVUT FS