VLIV USPOŘÁDÁNÍ ŘADÍCÍCH PRUHŮ KŘIŽOVATKY NA JEJÍ KAPACITU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00203380" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00203380 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VLIV USPOŘÁDÁNÍ ŘADÍCÍCH PRUHŮ KŘIŽOVATKY NA JEJÍ KAPACITU
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto článku je ukázat vliv uspořádání řadících pruhů na kapacitu neřízené úrovňové křižovatky, stanovením krajních intenzit pro jednotlivé stupně úrovně kvality dopravy (ÚKD). Ověření bylo provedeno za použití dvou běžně používaných metodik - dopravního modelování a výpočtu dle TP 188.
Název v anglickém jazyce
Effect of lanes organization on the intersection capacity
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to show the effect of lanes organization on uncontrolled 4-way intersection capacity by determinating of extreme intensities for each grade level of service (LOS). Verification was performed by two commonly used methods - trafficmodelling and calculation according to TP 188.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA02030860" target="_blank" >TA02030860: Aplikace multikriteriálního hodnocení při výběru typu úrovňové křižovatky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů