Analýza technologie pro určování průhybové čáry mostních konstrukcí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00206348" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00206348 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza technologie pro určování průhybové čáry mostních konstrukcí
Popis výsledku v původním jazyce
Předpjaté betonové mosty jsou velmi citlivé k dlouhodobému nárůstu průhybů. Spolehlivá předpověď výchylek mostních konstrukcí během výstavby i životnosti má zásadní význam pro dosažení dobré trvanlivosti. Byla vyvinuta technologie pro určování průhybovéčáry. Hlavním výsledkem jsou změny průhybové čáry mostní konstrukce v čase, což klade speciální nároky na měření. Výsledky měření jsou velmi užitečné pro zlepšení matematických predikčních metod chování přepjatých betonových konstrukcí dlouhých rozpětí.
Název v anglickém jazyce
THE ANALYSIS OF TECHNOLOGY FOR DETERMINING BRIDGE DEFLECTION LINE
Popis výsledku anglicky
Prestressed concrete bridges are very sensitive to the increase in long-term deflections. Reliable forecasts deflections of bridge structure during construction and durability is crucial for achieving good durability. Technology for determine of deflection line was developed. The main results of measurements are the changes of the deflection line of the bridge structure in time, which places special demands on the measurement. Results from measurements are very useful for the improvement of mathematicalprediction methods of behavior of long span prestressed concrete structures.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů