Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porovnání výsledků hydraulického modelu pomocí měření na dokončených plavebních objektech na horní Vltavě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00207193" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00207193 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porovnání výsledků hydraulického modelu pomocí měření na dokončených plavebních objektech na horní Vltavě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci splavnění úseku Vltavy mezi Týnem nad Vltavou a Českými Budějovicemi provedl v letech 2008 až 2011 řešitelský tým FS ČVUT v Praze pro investora (Ředitelství vodních cest ČR) sérii výzkumných prací pro projekty a navazující realizaci těchto vodních staveb. Výzkum byl zaměřen na hydraulické problémy v zájmu optimalizace plavebních podmínek pro lodě I. třídy vodní cesty a rekreační plavidla. Některé z těchto objektů byly v letech 2011 až 2012 již uvedeny do provozu. Příspěvek uvádí výsledky měření"in situ" na dokončených plavebních objektech a jejich porovnání s předpoklady dle matematických a hydraulických modelů v laboratoři.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison for hydraulic model results with real behaviour measured on completed navigational structures in upper Vltava River.

  • Popis výsledku anglicky

    In frame of navigable section between Tyn above Vltava to Ceske Budejovice Prague FS ČVUT research team provided for the client ((Ředitelství vodních cest ČR) set of research works for designs and connected construction of the mentioned navigation structures. The research was focused for hydraulic problems due to optimization of navigation conditions for 1st waterways boats and recreation boats. Some of the structures was already put into operation (period 2011 ? 2012). The paper provides results of in-situ measurements on completed navigational structures and their comparison with mathematical and laboratory hydraulic models predictions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VG20102014056" target="_blank" >VG20102014056: Zvýšení spolehlivosti manipulačních objektů na vodních dílech pro překonání krizových situací za živelných pohrom a provozních havárií</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXVII. Plavebné dni

  • ISBN

    978-80-227-4031-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    125-136

  • Název nakladatele

    Slovenský plavebný kongres

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    18. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku