Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Opravy cb krytu na dálnici d11 na úseku km 23,25 ? 25,55

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00222367" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00222367 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/opravy-cementobetonoveho-krytu-na-dalnici-d11-na-useku-km-23-25-25-55/" target="_blank" >http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/opravy-cementobetonoveho-krytu-na-dalnici-d11-na-useku-km-23-25-25-55/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Opravy cb krytu na dálnici d11 na úseku km 23,25 ? 25,55

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na české dálniční síti v úsecích s CB (cementobetonovým) krytem se někdy setkáváme s většími vertikálními posuny CB desek na příčné spáře. Tyto poruchy negativně ovlivňují bezpečnost provozu a snižují komfort jízdy. Nejvýznamnější příčinou těchto poruchje absence kluzných trnů v příčných spárách, které se v době výstavby nepoužívaly (tzv. CB kryt staré generace). Dalším významným problémem starších CB vozovek jsou expanzivní reakce v CB krytu. Současná technologie výstavby mnoho dřívějších nedostatků eliminuje. Opravy nevyhovujících úseků starších CB krytů v současnosti probíhají i na dálnici D11. Tento příspěvek se zabývá technologií opravy dálnice D11 v km 23,25 ? 25,55

  • Název v anglickém jazyce

    Repair of Concrete Surface on D11 Highway, km 23,25 ? 25,55

  • Popis výsledku anglicky

    There are bigger vertical moves of concrete slabs on transverse joint on the Czech highway net in sections with concrete pavement. These defects negatively influence safety of traffic and lower comfort of ride. The most important cause of these defects is absence of dowels in transverse chink. These dowels were not used in times of highway construction (concrete of old generation). Expansive reactions in concrete are important problem of concrete slab of old generation too. Actual technology eliminatesmany lacks of technology from earlier times. There are reconstructions of damaged sections of older concrete on D11 highway in current time. These article is about technology of reconstruction on D11 highway in km 23,25 ? 25,55

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silnice železnice

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5/2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5/2013

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    117-119

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus