Opravy cb krytu na dálnici d11 na úseku km 23,25 ? 25,55
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00222367" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00222367 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/opravy-cementobetonoveho-krytu-na-dalnici-d11-na-useku-km-23-25-25-55/" target="_blank" >http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/opravy-cementobetonoveho-krytu-na-dalnici-d11-na-useku-km-23-25-25-55/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Opravy cb krytu na dálnici d11 na úseku km 23,25 ? 25,55
Popis výsledku v původním jazyce
Na české dálniční síti v úsecích s CB (cementobetonovým) krytem se někdy setkáváme s většími vertikálními posuny CB desek na příčné spáře. Tyto poruchy negativně ovlivňují bezpečnost provozu a snižují komfort jízdy. Nejvýznamnější příčinou těchto poruchje absence kluzných trnů v příčných spárách, které se v době výstavby nepoužívaly (tzv. CB kryt staré generace). Dalším významným problémem starších CB vozovek jsou expanzivní reakce v CB krytu. Současná technologie výstavby mnoho dřívějších nedostatků eliminuje. Opravy nevyhovujících úseků starších CB krytů v současnosti probíhají i na dálnici D11. Tento příspěvek se zabývá technologií opravy dálnice D11 v km 23,25 ? 25,55
Název v anglickém jazyce
Repair of Concrete Surface on D11 Highway, km 23,25 ? 25,55
Popis výsledku anglicky
There are bigger vertical moves of concrete slabs on transverse joint on the Czech highway net in sections with concrete pavement. These defects negatively influence safety of traffic and lower comfort of ride. The most important cause of these defects is absence of dowels in transverse chink. These dowels were not used in times of highway construction (concrete of old generation). Expansive reactions in concrete are important problem of concrete slab of old generation too. Actual technology eliminatesmany lacks of technology from earlier times. There are reconstructions of damaged sections of older concrete on D11 highway in current time. These article is about technology of reconstruction on D11 highway in km 23,25 ? 25,55
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silnice železnice
ISSN
1801-822X
e-ISSN
—
Svazek periodika
5/2013
Číslo periodika v rámci svazku
5/2013
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
117-119
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—