Metodika validace MKP modelu pro simulace reálných nárazových zkoušek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00218628" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00218628 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika validace MKP modelu pro simulace reálných nárazových zkoušek
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této práce je prokázat možnosti použití nelinárního konečně prvkového programu k simulaci reálného nárazu vozidl a ukázat, že lze metodu konečných prvků (MKP) použít při výviji nových typů silničních svodidel.
Název v anglickém jazyce
Methodology of Validation of FE Model for Simulations of Real Crash Tests
Popis výsledku anglicky
The purpose of this paper is to examine the opportunity of non-linear dynamic impact simulation and to show the possibility of using finite element method (FEM) for developing new designs of safety barrier.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník semináře doktorandů katedry ocelových a dřevěných konstrukcí
ISBN
978-80-01-05522-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
43-48
Název nakladatele
ČVUT, Fakulta stavební, Katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
19. 3. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—