Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

METODIKA PRO VOLBU ZPŮSOBU ŘÍZENÍ SVĚTELNÝCH SIGNALIZAČNÍCH ZAŘÍZENÍ V OBDOBÍ SLABÉHO PROVOZU

Popis výsledku

Metodika se zabývá optimalizací provozní doby světelných signalizačních zařízení (SSZ) ve vztahu k intenzitám dopravy. Návrh jednotné metodiky pro volbu způsobu řízení SSZ v období slabého provozu zohledňuje zejména hlediska plynulosti dopravy a ekonomiky provozu, přičemž nezapomíná ani na ostatní relevantní hlediska, jako jsou bezpečnost provozu, potřeby specifických skupin obyvatel a regulace nepřiměřené rychlosti.

Klíčová slova

traffic lightstraffic volumeoff peak periodpedestrian crossingaccident ratetraffic surveys

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    METODIKA PRO VOLBU ZPŮSOBU ŘÍZENÍ SVĚTELNÝCH SIGNALIZAČNÍCH ZAŘÍZENÍ V OBDOBÍ SLABÉHO PROVOZU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika se zabývá optimalizací provozní doby světelných signalizačních zařízení (SSZ) ve vztahu k intenzitám dopravy. Návrh jednotné metodiky pro volbu způsobu řízení SSZ v období slabého provozu zohledňuje zejména hlediska plynulosti dopravy a ekonomiky provozu, přičemž nezapomíná ani na ostatní relevantní hlediska, jako jsou bezpečnost provozu, potřeby specifických skupin obyvatel a regulace nepřiměřené rychlosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for choise of traffic lights control mode during off peak period

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology is concerned with optimizing the operating time of traffic lights in relation to vehicle intensities. Design of methodology for selecting the method for traffic lights control mode during off peak period mainly reflects the point of view traffic flow and economy of traffic. Methodology is also not forgetting other relevant aspects such as safety, the needs of specific groups of the population and control of speed.

Klasifikace

  • Druh

    NmetC - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Metodika volby režimu SSZ

  • Číslo předpisu

    111/2015-710-VV/1

  • Technické parametry

    Metodika i její aplikace byla provedena v rámci projektu č. TA03030046 - Optimalizace provozní doby SSZ v závislosti na intenzitách v obdobích mimo dopravní špičky. Projekt byl řešen firmou AF-CITYPLAN s. r. o. ve spolupráci s ČVUT v Praze, Fakultou stavební pro Technologickou agenturu ČR v letech 2013-2015.

  • Ekonomické parametry

    Přínosy projektu je třeba chápat především jako společenské (snížení doby zdržení a počtu nehod). Finanční zisk se nepředpokládá, jelikož Metodika je volně dostupná v elektronické verzi na webových stránkách řešitelů.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy ČR v Praze, Odbor ITS, kosmických aktivit a VaVaI, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, PO BOX 9, 110 15, Praha 1

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů

Základní informace

Druh výsledku

NmetC - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

NmetC

CEP

JM - Inženýrské stavitelství

Rok uplatnění

2015