Metodika měření emise hluku průjezdů vlakových souprav do okolí výhybky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F15%3A00240283" target="_blank" >RIV/68407700:21110/15:00240283 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika měření emise hluku průjezdů vlakových souprav do okolí výhybky
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem metodiky je stanovit a popsat jednotný způsob posuzování výhybek z hlediska hlukové zátěže. Hodnocení je provedeno na základě měření v terénu pomocí schválené a kalibrované zvukoměrné techniky. Metodika je navržena pro situaci, kdy není možné postupovat přesně v souladu se stávajícími normami pro měření hluku.
Název v anglickém jazyce
Methodology for measuring noise emissions trainsets passes to nearby points
Popis výsledku anglicky
The aim of the methodology is to define and describe a single method of assessing turnout in terms of noise pollution. Evaluation is performed on the basis of in-situ measurements by using a validated and calibrated of sound measuring techniques. The methodology is provided for situation when it is not possible to proceed strictly in accordance with the current standards for notaceise measurement.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA01031297" target="_blank" >TA01031297: Zvýšení kvality jízdní dráhy ve výhybkách pomocí zpružnění</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů