Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fyzikální hydraulický modelový výzkum plavební komory Děčín – závěrečná zpráva

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00310390" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00310390 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Fyzikální hydraulický modelový výzkum plavební komory Děčín – závěrečná zpráva

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci předprojektové přípravy plavební komory Děčín byl ve vodohospodářské laboratoři fakulty stavební ČVUT v Praze v letech 2014-2016 realizován rozsáhlý výzkum na dvou fyzikálních modelech. Výzkum probíhal na výsekovém fyzikálním modelu horního ohlaví a na objektovém modelu celé plavební komory včetně přilehlého jezového pole. Cílem výzkumu byla optimalizace systému plnění a prázdnění, převádění nezámrzného průtoku, převádění ledů, převádění povodňových průtoků a minimalizace rizika tvorby nánosů. Měřítko obou modelů je 1:20. Výsledky výzkumu přispěly významným způsobem optimalizovat konstrukční řešení plavební komory a provozní podmínky.

  • Název v anglickém jazyce

    Physical hydraulic model research of the lock Decin – final report

  • Popis výsledku anglicky

    Within the project preparation of the Decin lock chamber was in the hydraulic laboratory of the Faculty of Civil Engineering CTU in Prague in 2014-2016 conducted extensive research on two physical models. The research was performed with the use of physical model of the upper lock head and object model of the lock chamber including a weir adjacent section. The purpose of the research was optimization of the lock filling and emptying, transferring antifreeze flow, transfer ice, converting flood flows and minimize the risk of sedimentation. The measure of both models is 1:20.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    129

  • Místo vydání

    Praha 3

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Ředitelství vodních cest ČR

  • Verze