Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modernizace železničního uzlu Pardubice, most přes ulici Jana Palacha

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00310439" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00310439 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modernizace železničního uzlu Pardubice, most přes ulici Jana Palacha

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem této akce byl stávající železniční most o třech polích s nosnou konstrukcí ze zabetonovaných ocelových nosníků a s monolitickou železobetonovou spodní stavbou. Ace měla celkem tři části - diagnostiku mostní konstrukce, zejména s ohledem na výskyt alkalicko-křemičité reakce (tuto část zpracovala firma Inset, s.r.o.), podrobný výpočet zatížitelnosti a návrh a vyhodnocení variant řešení mostního objektu (tyto části byly vypracovány na Katedře betonových a zděných konstrukcí Fakulty stavební ČVUT v Praze).

  • Název v anglickém jazyce

    Modernization of the railway junction Pardubice, bridge over Street of Jan Palach

  • Popis výsledku anglicky

    This project was focused on an existing railway bridge of three spans with superstructure made of joist-in steel beams and with cast-in-situ reinforced concrete substructure. The project had three parts - diagnostics of the bridge structure, above all from the point of view of the presence of alcali-silica reaction (this part was elaborated by Inset, Ltd.), detailed calculations of the load bearing capacity of the bridge and proposal and evaluation of variants of solution of this bridge (these parts were elaborated at the Department of Concrete and Masonry Structures of the Faculty of Civil Engineering of CTU in Prague).

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    12

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Správa železniční dopravní cesty, s.o.

  • Verze