Koncový díl propustku snižující následky nehodového střetu s vozidlem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00311330" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00311330 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://isdv.upv.cz/webapp/webapp.pts.det?xprim=10093142&lan=cs&s_majs=&s_puvo=%25foglar%25&s_naze=&s_anot=" target="_blank" >https://isdv.upv.cz/webapp/webapp.pts.det?xprim=10093142&lan=cs&s_majs=&s_puvo=%25foglar%25&s_naze=&s_anot=</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koncový díl propustku snižující následky nehodového střetu s vozidlem
Popis výsledku v původním jazyce
nasazené na hrdlo trouby (5) propustku, jejíž průřez tvoří půlkruh o shodném vnitřním průměru s vnitřním průměrem trouby (5). Oblast dna spodní části (1) po obou stranách od podélné osy přechází ve svislou stěnu (2). Horní hrana každé ze svislých stěn (2) má podélný sklon kopírující sklon svahu tělesa (3) nad propustkem předcházející komunikace. Tyto svislé stěny (2) jsou ukončeny na ně kolmým, k podélné ose propustku směřujícím, společným zakončením (4) pro vyrovnání rozdílu mezi vrcholem trouby (5) propustku a povrchem (6) přesypávky nad troubou (5) propustku. Spodní hrana zakončení (4) navazuje na profil trouby (5) a je s touto trúbou (5) spojena obvodovým zámkem.
Název v anglickém jazyce
Culvert tailpiece reducing consequences of the accident vehicle collision
Popis výsledku anglicky
Culvert tailpiece reducing consequences of vehicle crash according to the present invention, consists of a lower section (1) that is out onto a culvert tube (5) socket wherein the cross section thereof forms a semicircle of identical inside diameter with the tube (5) inside diameter. Bottom region of the lower section (1) passes on either side from the longitudinal in a vertical wall (2). Upper edge of each vertical wall (2) has longitudinal incline copying the incline of the body (3) slope above the preceding road culvert. These vertical walls (2) are terminated by a common termination (4) being perpendicular thereto and directing to the culvert longitudinal axis. The common termination (4) serves for equalizing the difference between the top of the culvert tube (5) and the surface (6) of the burying material above the culvert tube (5). The termination (4) lower edge follows up with the culvert tube (5) profile and is coupled with the tube (5) by a peripheral lock.
Klasifikace
Druh
P - Patent
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Číslo patentu nebo vzoru
306005
Vydavatel
CZ001 -
Název vydavatele
Industrial Property Office
Místo vydání
Prague
Stát vydání
CZ - Česká republika
Datum přijetí
4. 5. 2016
Název vlastníka
České vysoké učení technické v Praze Fakulta stavební, Praha 6, CZ
Způsob využití
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence